Diensten
Diensten
U kunt bij VVEgemak kiezen uit 2 beheerpakketten; het Basic VvE beheer pakket en het Premium VvE beheer pakket. Wanneer uw VvE’s in beheer zijn bij VVEgemak middels één van deze pakketten, dan kunt u ook gebruik maken van verschillende bouwkundige diensten via VVEgemak Bouwkunde.
- Toegang tot online systeem VVEgemak voor alle
leden - Het maandelijks bijwerken van de boekhouding
- Het debiteurenbeheer (ledenbijdragen innen)
- Het opstellen van de jaarrekening en begroting
- Controle op verzekeringen
- Archief VvE en betalingsverkeer door VVEgemak [Optioneel]
- Het opstellen van de verklaring VvE bij verkoop
van appartement
- Toegang tot online systeem VVEgemak voor alle
leden - Het maandelijks bijwerken van de boekhouding
- Het debiteurenbeheer (ledenbijdragen innen)
- Het opstellen van de jaarrekening en begroting
- Controle op verzekeringen
- Archief VvE en betalingsverkeer door VVEgemak
- Het opstellen van de verklaring VvE bij verkoop
van appartement - Het uitnodigen, bijwonen en notuleren van de algemene ledenvergadering
- Het afhandelen van (technische) storingsmeldingen
- Het contractenbeheer van de VvE
- 24/7 afhandeling van calamiteiten
Overstappen naar VVEgemak
Na acceptatie van de offerte moet de overstap van de vorige VvE beheerder worden geregeld. VVEgemak biedt een volledige overstapservice aan, waarbij het gehele proces uit handen wordt genomen van de bestuurders, middels de volgende 4 stappen:
Overdracht administratie
VVEgemak maakt afspraken met de oud-beheerder en zorgt ervoor dat alle relevante stukken zo snel mogelijk worden overgedragen.
KVK
VVEgemak maakt de formulieren voor de benodigde wijzigingen in de Kamer van Koophandel en stuurt deze aan het bestuur ter ondertekening.
Bank
VVEgemak maakt de afspraken met de bank om de rekening van de VvE over te zetten zodat er voor de leden niets verandert met betrekking tot betalen.
Opstarten
VVEgemak voert de gegevens van de vereniging van eigenaren en alle stukken in de portal in zodat deze direct beschikbaar zijn voor de leden. De leden worden vervolgens geïnformeerd over de veranderingen middels een welkomstbrief.