Basic VvE beheer

Standaard ontzorging van uw VvE beheer

Met het Basic VvE beheer pakket wordt de vereniging van eigenaren tegen een aantrekkelijke prijs ontzorgt op het financiële  deel van het beheer. Dit voorkomt discussies binnen de VvE over geldzaken en zo is de vereniging er zeker van dat er continuïteit in de financiële administratie is en dat deze op correcte wijze gevoerd en gecontroleerd wordt.

Daarnaast krijgt de VvE toegang tot het VvE-portaal, waardoor alle leden te allen tijde een duidelijk beeld van de financiële positie van de VvE hebben. Bij het aanleveren van de stukken wijst VVEgemak jaarlijks het bestuur op  eventuele wijzigingen in wettelijke verplichtingen en verzekeringsvoorwaarden van de vereniging.

Tot slot levert het Basic VvE beheer pakket een ruime tijdsbesparing voor het bestuur op, zodat  bestuurders zich kunnen concentreren op de andere taken van het beheer.

Werkgebied

• VvE beheer Amsterdam en omgeving

Geschikt voor

• VvE’s, beheerverenigingen mandelig terrein (parkeerhoven & groenvoorzieningen)

• Toegang tot online systeem VVEgemak voor alle leden
  • Het maandelijks bijwerken van de boekhouding
  • Het debiteurenbeheer (ledenbijdragen innen)
  • Het opstellen van de jaarrekening en begroting
  • Controle op verzekeringen
  • Archief VvE en betalingsverkeer door VVEgemak [Optioneel]
  • Het opstellen van de verklaring VvE bij verkoop van appartement
Een greep uit onze opdrachtgevers

VvE Liendenhof 2-114 te Amsterdam

112 woningen, 112 bergingen

Per 1 januari 2020 werd VveGemak onze nieuwe beheerder. Wij troffen een gemotiveerd team aan dat ons vanaf dag één enorm heeft geholpen met de overstap, de dagelijkse gang van zaken, en het voorbereiden van een grote renovatie met een lening en energiebesparende maatregelen. Reparatieverzoeken worden snel opgepakt en goed afgehandeld. Je wordt als bestuurder goed ondersteund met degelijke bouwkundige en juridische adviezen. Wij zijn erg tevreden. Als VVE beheer Amsterdam raden wij deze partij zeker aan!

- S. Bolland, Voorzitter VvE Liendenhof 2-114 te Amsterdam

VvE Leusdenhof 132-214 te Amsterdam

80 woningen, 80 bergingen

Als bestuurslid van een Vve in Amsterdam kan ik VVEgemak aanbevelen. Zij staan voor hun werk en geven ons goed advies. Helpen ons erg met ons verduurzamingstraject. Bij vragen wordt er adequaat gereageerd.

- L. van Wittmarschen, Bestuurslid VvE Leusdenhof 134-214 te Amsterdam

VvE Hortusplantsoen 14 te Amsterdam

4 woningen

Als voorzitter van een kleine VVE in Amsterdam kan ik niet meer dan tevreden zijn met de VVEgemak. Een kleine VVE loopt altijd de kans een optelsom te zijn van privé belangen in een VVE vergadering. De rol van VVE gemak was zeer zorgvuldig te luisteren en de neutraliteit zowel in proces als in uitvoering te betrachten. Daarnaast is de bemensing van de club goed. Ze bieden vertrouwen en warmte ook in lastige vergaderingen.

- F. Kaaij, Voorzitter VvE Hortusplantsoen 14 te Amsterdam

VvE Watertuin te Amsterdam

63 woningen, 60 parkeerplaatsen

We willen jullie nog bedanken voor de geweldige samenwerking over weer een afgesloten boekjaar!
We maken het niet vaak mee dat een partij zo boven op de zaken zit, verstand heeft van de inhoud, super transparant is (duidelijke inzage en overzicht geeft) en tijd neemt om de iets netjes af te handelen. We zijn erg blij met jullie! Dank hiervoor en we gaan graag zo door!

- J. Bach, Bestuurslid VvE Watertuin te Amsterdam