Diensten

Diensten

U kunt bij VVEgemak kiezen uit 2 beheerpakketten; het Basic VvE beheer pakket en het Premium VvE beheer pakket. Wanneer uw VvE’s in beheer zijn bij VVEgemak middels één van deze pakketten, dan kunt u ook gebruik maken van verschillende bouwkundige diensten via VVEgemak Bouwkunde.

Basic Beheer

Premium Beheer

Online administratie
Verwerken boekhouding
Debiteurenbeheer
Eigendomsoverdrachten
Verzekeringenbeheer
Betalingsverkeer (optioneel)
Overstap ABN AMRO (optioneel)
Opstellen MJOP (optioneel)
Organiseren, uitroepen en notuleren algemene Ledenvergadering (optioneel)
Afhandeling dagelijkse klachten
24/7 calamiteitenservice
Begeleiding groot onderhoud
Periodiek contractenonderhoud

Overstappen naar VVEgemak

Na acceptatie van de offerte moet de overstap van de vorige VvE beheerder worden geregeld. VVEgemak biedt een volledige overstapservice aan, waarbij het gehele proces uit handen wordt genomen van de bestuurders, middels de volgende 4 stappen:

Diensten

Overdracht administratie

VVEgemak maakt afspraken met de oud-beheerder en zorgt ervoor dat alle relevante stukken zo snel mogelijk worden overgedragen.

Diensten

KVK

VVEgemak maakt de formulieren voor de benodigde wijzigingen in de Kamer van Koophandel en stuurt deze aan het bestuur ter ondertekening.

Diensten

Bank

VVEgemak maakt de afspraken met de bank om de rekening van de VvE over te zetten zodat er voor de leden niets verandert met betrekking tot betalen.

Diensten

Opstarten 

VVEgemak voert de gegevens van de vereniging van eigenaren en alle stukken in de portal in zodat deze direct beschikbaar zijn voor de leden. De leden worden vervolgens geïnformeerd over de veranderingen middels een welkomstbrief.