Over ons
Kwaliteitsdoelstellingen VVEgemak

Mission statement
Het in optimale staat houden en waar mogelijk verbeteren van de woonomgeving van de VvE beheer klanten van VVEgemak en de daartoe behorende appartementseigenaren door middel van een professioneel, klantvriendelijk en efficiënt beheer van de verenigingen.

Wat onderscheidt VVEgemak?
VVEgemak heeft meerdere certificaten voor VvE beheer behaald. Dit zijn certificaten waarvoor alle processen van het VvE beheer en de bedrijfsvoering als geheel uitgebreid wordt doorgelicht door extern onafhankelijk keuringsinstituuten.

Partners
VVEgemak heeft een onafhankelijke positie ten opzichte van leveranciers van de VvE, maar sluit uiteraard wel samenwerkingsverbanden met bedrijven om goede service en scherpe prijzen voor de VvE’s te kunnen bedingen.
Personeel

Peter van der Laan
Directeur
Peter is sinds 2010 betrokken bij VVEgemak. Peter is directeur van het bedrijf, hoofd account management, werkt aan de verduurzamingsprojecten en is verantwoordelijk voor de verzekeringszaken.

Willem van der Laan
Hoofd financiële administratie
Willem werkt sinds 2013 bij VVEgemak. Willem is het hoofd financiële administratie en heeft een eigen portefeuille VvE’s als account manager.

Mariëtte Bartman
Medewerker financiële administratie
Mariëtte is sinds 2018 werkzaam bij VVEgemak en is medewerker financiële administratie en tevens fungeert zij als de helpdesk voor VVE123 Public.

Harmen van der Heide
Account manager

Gijs Brenninkmijer
VVEgemak Bouwkundig expert

Farhaad Madarun
Medewerker financiële administratie
Farhaad Madarun vervult de rol van Account- en Salesmanager Basic Beheer, waarbij hij zich richt op klantrelatiebeheer en het behalen van verkoopdoelen voor het Basic Beheerpakket. Hij coördineert verkoopactiviteiten en streeft naar voortdurende hoge klanttevredenheid.

Theo Brinksma
Bestuurslid Stichting Energiesprong Amsterdam